TALLER VÍCTOR CUNILLERA, Torrent de les Flors,56

El post d’avui, me l’han posat molt fàcil. En realitat, jo no he fet res. Tan sols copiar i enganxar.
I és per això que vull donar les gràcies a en Víctor i la Montse Cunillera, que son els que m’han fet la feina. La Montse ha fet d’intermediària entre el seu pare i jo, i el seu pare, en Víctor ha buscat les fotos i ha fet l’escrit que les acompanya. I gràcies a ells us porto un taller de forja de ferro amb més de 100 anys d’història. Desgraciadament, ara ja és tancat, però s’ha convertit en museu.
Bé, ara les fotos i el text que em va enviar el senyor Cunillera.

El senyor Cunillera treballant al taller.

I aquest és l’escrit que el mateix senyor Cunillera em va enviar.

Anuncis
Aquesta entrada ha esta publicada en Records. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

